woensdag 2 mei 2012

Beautygloss Party Goodiebag

Een paar foto's die ik gemaakt heb van producten uit mijn Goodiebag van de Beautygloss Party. De handcrème heb ik al in gebruik, van L'Occitane had ik al een handcrème namelijk de Fleur Chérie. Dit is de basic versie met Shea Butter. Van de catrice oogschaduws heb ik de blauwe aan mijn moeder gegeven. De kleurtjes van het essence palette zijn voor mij niet echt een combi, toch is dit palette handig om afzonderlijk te gebruiken. De Sugar Pill sample ga ik bewaren voor een leuk feest. 










Reinigingsdoekjes  zijn altijd handig, toevallig zijn mijn oude net op en kan ik deze in gebruik gaan nemen.
Van Kneipp zat er bij mij een voetbadbruistablet in, bij veel mensen zat er een douchegel in. Ik ben blij dat het een voetbadbruistablet is en geen badbruistablet, wij hebben namelijk thuis geen bad. 

Van Dove zaten er  maarliefst 3 (!) full size producten in, deze heb ik nog niet geprobeerd. Naar producten van  NO-AD was ik altijd al benieuwd. Nu heb ik voor in de zomer een after sun lotion. Als laatste zat er van Andrélon een 1 minuut masker in en een Chilly Gel. 

Dit zijn maar een aantal producten die ik op de foto heb gezet, zoals jullie misschien al op andere blogs hebben gelezen zat er nog veel meer in de goodiebag. Dit zorgde voor hevige spierpijn de day after, but it was worth it!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten