woensdag 2 mei 2012

Beautygloss Party Shoplog

Op de Beautygloss Party waren er verschillende stands waar je producten kon kopen. Er stond onder andere een stand van Rimmel. Bij Rimmel kon je 3 producten voor 15 euro kopen. Ik heb daar dan ook gebruik van gemaakt, haha! Ten eerste heb ik een Stay Matte poeder gekocht, deze heb ik al eens eerder gehad en opgemaakt. Ook heb ik de nieuwe Scandal Eyes mascara gekocht. Deze mascara is redelijk nieuw en hier was ik dan ook erg benieuwd naar. Als laatste heb ik de Rimmel wake me up foundation gekocht. Deze had ik in de kleur 100 gevraagd, ik heb de verkeerde kleur meegekregen. Inmiddels heb ik een mailtje gehad dat ik de goede kleur opgestuurd krijg. Top service van Rimmel dus!
Bij Enchantra heb ik een lakje van The Hungergames collectie gekocht. Het lakje heeft de naam Electrify.

Op de Beautygloss Party heb ik verder niets gekocht. Ik heb een huidmeting laten doen bij Hannah en een Inglot Workshop van Nikkie gehad.
Na de Beautygloss Party ben ik nog even naar de Bijenkorf geweest (samen met Valentina, met Valentina was ik ook naar de BG party).
Bij de Bijenkorf heb ik de Jean Paul Gaultier cola gekocht.


Zijn jullie naar de BG party geweest?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten