woensdag 2 mei 2012

Too Faced Natural Eye palette

Eyecandy : mijn Too Faced Natural Eye palette! Dit palette heb ik al een tijdje en heb ik bijna elke dag gebruikt. Dit palette is een tijd lang ongelofelijk populair geweest bij veel bloggers, ik zag er toen nog niet veel in. Na een paar keer langs dit palette te hebben gelopen ben ik ook verliefd geworden. Tijdens een kortingsactie een tijdje geleden vond ik het de moeite waard om het palette te kopen.
In dit palette zitten veel bruine/natuurlijke tinten. Heaven is bijvoorbeeld een mooie highlighter. Eigenlijk zijn alle kleuren in dit palette heel mooi, zo heb je bijvoorbeeld de echte shimmer kleuren (bijvoorbeeld Silk Teddy en Honey Pot). In Nude Beach zitten geloof ik wat grovere glitters. Velvet Revolver en Sexspresso zijn wat mooiere matte kleuren. 
Bij dit palette zitten ook een aantal kaartjes met looks erbij. Ik heb geloof ik de wat nieuwere versie en dus geen eyeshadow brush. Voor mij is dit geen probleem, aangezien ik liever mijn eigen kwasten gebruik. 

Het palette is voor veel mensen redelijk aan de dure kant. Je krijgt er in waarde veel voor terug en het is wel echt de moeite waard. De kleuren hebben veel pigment en zijn dus ook redelijk intens.  Er zijn ook nog andere too faced paletten zoals bijvoorbeeld het Matte Eye palette.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten