zondag 26 februari 2012

Super sweet life

Goodafternoon y'all! It's sunday! Een heerlijke dag, althans dat zou ik normaal vinden. Vandaag is het helaas de dag dat ik weer aan school moet gaan denken. Ik heb deze vakantie hard aan mijn achterstanden gewerkt, maar natuurlijk ook een paar leuke dingen gedaan!
Ik had natuurlijk weer eens action drang, en daar moest ik maar aan geloven. Daarom heb ik afgelopen maandag mijn moeder meegesleurd naar de action. Bij de action heb ik wat leuke mappen gekocht en 3D kaarten (hier kan ik moeilijk een foto van maken, maar het is zo gaaf!)
Ook hebben we nu Just Dance in huis! Ik heb bijna elke dag wel een dansje gedaan, haha.
Zoals jullie hieronder zien heb ik ook cupcakes gebakken, samen met mijn vriendin Laura.
Laura heb ik jaren geleden ontmoet op vakantie, sindsdien zien we elkaar af en toe en gaan we wel eens gezellige dingen doen. Soms zien we elkaar heel lang niet, maar het is toch altijd weer heel gezellig als we elkaar wel zien!
Gister hadden mijn ouders een etentje, ik heb toen samen met mijn nichtje boodschappen gedaan, heel erg gezellig! We hebben een hamburger en ovenfriet gegeten, haha! Ook hebben we 10 things I hate about you gekeken en voornamelijk lekker op de bank gezeten met wat popcorn.
 Ik ga me zo aankleden (oeps, nu pas) en waarschijnlijk even een wandeling maken met mijn ouders. Vanavond wil ik nog even heerlijk relaxen, de laatste dingetjes voor school doen en misschien nog even een serie kijken in mijn bedje.
Hmm... de vakantie was heerlijk! Voor iedereen die nu vakantie heeft: een hele fijne vakantie! Hopelijk genieten jullie allemaal (just like me) van de rust en het niets doen!

Fijne zondag!
-Alana

2 opmerkingen:

  1. Ik heb net vakantie, hihi. Succes op school!
    Die cupcakes zien er echt heerlijk uit. :)

    Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er echt lekker uit!
    ik volg je op gfc &' bloglovin
    Liefss

    BeantwoordenVerwijderen