dinsdag 5 maart 2013

MY SWEET LIFE

Welkom bij de eerste "my sweet life"! Op mijn oude blog heb ik wel eens wat twitpic posts gehad, en het lijkt mij leuk om dit voort te zetten. Ik ga jullie foto's laten zien van de afgelopen twee weken. De afgelopen twee weken waren ontzettend druk en leuk. De eerste week had ik vakantie en ben ik naar Londen geweest! London is een geweldige stad en dit keer ging ik voor het One Direction concert in de O2!
Van woensdag t/m maandag was ik in Londen.





Voor mijn reis naar Londen heb ik niet zo heel veel gedaan, ik ben bezig geweest voor school en heb een ochtend ontbeten bij de IKEA en natuurlijk mijn koffer ingepakt.





Woensdag: op naar Londen! We vlogen vanaf Amsterdam en daar hebben we een gratis foto laten maken door Vodafone, haha! Rond 2 uur gingen we vliegen, en uiteindelijk kwamen we aan op Heathrow, vanuit daar zijn we met de metro naar het hotel gegaan. Het hotel zat in Bethnal Green, het was een travelodge hotel. Het hotel was redelijk nieuw waardoor alles nog heel erg schoon en nieuw was, heel fijn! De rest van de woensdag hebben we geshopt in de Primark bij Westfield en gegeten bij McDonalds.


Donderdag zijn we naar Oxford Street geweest. We zijn alle winkels afgegaan (topshop, new look, primark etc.). Lunch hebben we gegeten bij Pret à manger, een leuk tentje waar we uiteindelijk ook een toetje hebben gegeten. De chocolade mousse had de naam chocolate moose (oftewel eland) en op het papiertje van de carrot cake stond 'greaseproof paper doesn't taste very nice'.

Kitkat mint, coconut en peanut butter! Ik heb tot nu toe alleen de peanut butter geprobeerd en die was erg lekker!

Vrijdag zijn we naar Camden gegaan! Afgelopen zomer ben ik ook in Londen geweest, en toen had ik bijna fake lita's gekocht. Máánden heb ik moeten wachten, maar nu heb ik ze dan toch eindelijk gekocht!

Verder zijn we nog naar de Victoria's Secret geweest (die in Westfield en in de stad), de M&M store en nog heel veel andere winkels! En natuurlijk..... het concert !

AAAAH TAKE ME BACK!
Op maandagavond kwamen we terug en dinsdag moest ik alweer naar school...
Gelukkig gingen we dinsdag naar de film met Duits in Amsterdam (waar we trouwens met Luxor van Spangas in de bus zaten, haha!). Bij terugkomst van de film was helaas mijn fiets gestolen.

Deze week ben ik ook naar the little mermaid geweest in het beatrix theater, er waren veel kinderen maar het was wel een hele leuke voorstelling (er kwam zelfs een personage met de naam "Alana" in voor, altijd leuk). Vrijdag was ook een leuke dag: TWO DOOR CINEMA CLUB CONCERT! Voor het concert had ik 2 uur uitval dus kon ik nog even langs het boekenfestijn. En daarna : op naar Amsterdam!



Het voorprogramma was Kensington en Dog is dead. Two Door Cinema Club kwam daarna en was echt heel mooi! Het was niet uitverkocht, dus ook nog eens lekker rustig en na afloop zijn we nog op de foto geweest met Casper van Kensington.  In het weekend heb ik voornamelijk heel veel uitgerust!

Dit waren mijn drukke twee weken! Deze week doe ik rustiger aan, de toetsweek komt er namelijk weer aan... Gelukkig staan er nog wel wat leuke dingen op de planning voor de komende tijd o.a. Cody Simpson, Amsterdam met school en Londen met school! Can't wait!

Liefs Alana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten