woensdag 4 januari 2012

Antwerpen shoplog+verslag

Afgelopen maandag ben ik samen met mijn ouders, broer en een vriendin naar Antwerpen geweest. We zijn eerst naar de shoppingcenter van Wijnegem geweest daar zit namelijk een Hollister! 
Zoals je aan de bovenstaande foto kunt zien heb ik daar wat gekocht, mijn eerste hollister spullen!
We hebben in het shoppingcenter een broodje gegeten bij Carrousel d'Anvers, een soort lunchroom met een rondraaien carrousel! Ook hebben we verder in het shoppingcenter nog even rondgekeken en zijn we onder andere de New Look binnen geweest. Na het shoppingcentrum zijn we naar Antwerpen zelf gegaan en daar ben ik onder andere naar Forever 21 geweest en Urban Outfitters. Ook hebben we in Antwerpen gegeten.
Ik heb een superleuke dag gehad! Dit stuk is alweer veel te lang, dus op naar mijn aankoopjes!

Bij Hollister stond er een rij, dus daar moesten we eerst even wachten. Zoals jullie misschien wel weten is Hollister het 'zusje' van Abercrombie and Fitch. Bij Hollister is alles ook een stukje goedkoper, dat is toch wel erg leuk! Hierboven is de bodymist te zien die ik van mijn moeder heb gehad. De bodymist 'Malibu Beach' stond bij verzorgingsproducten. Er stond o.a. handcrème en bodylotion geloof ik. Een losse bodymist kost 12 euro. Voor twee producten betaal je 18 euro. Bij Hollister verkopen ze ook veel parfum dus daar heb ik een kaartje van meegenomen met het luchtje erop, haha!
Ze verkochten veel shirts met een print erop, toch wilde ik gewoon een basic shirt met korte mouwen, de prints vond ik namelijk niet echt leuk. Daarom heb ik voor dit donkerblauwe shirt gekozen. 
Zelf heb ik dit vest gekocht (deze kreeg ik trouwens niet goed op de foto), het is een redelijk lang grijs vest met knopen. Last but not least heb ik een grijs vest van mijn moeder gehad. Eerst wilde ik een roze maar dat lijkt me toch wat moeilijk om te combineren en daarom ben ik voor deze grijze gegaan.
Na de Hollister hebben we dus een broodje gegeten en hebben we wat winkels bekeken. De New Look was heel dichtbij onze parkeerplaats dus daar heb ik nog even rond gekeken en daar zag ik ineens een leuk spijkerjasje hangen! En ook nog eens mooi: het jasje was maar 19 euro. 
In Antwerpen zelf heb ik eigenlijk heel weinig gekocht, voornamelijk omdat ik bij de Forever 21 niks leuks qua kleding had gezien, alles was het net niet en ook begon ik een beetje moe te worden. Bij de Forever 21 heb ik dus alleen sieraden gekocht. 


Deze snorrenring zag ik liggen en I love it! Ik had zelf al een double snorrenring (two finger ring) maar deze was kapot gegaan. Deze snorrenring is voor om één vinger en ziet er ook iets anders uit.
Deze ketting (die ik overigens ook niet helemaal goed op de foto kreeg) bestaat uit 3 woorden: create, imagine, inspire. Een mooi 'gouden' plak met drie mooie woorden.
Ik heb voor mijn moeder oorbellen gekocht in de forever 21.
We hebben nog wat gelopen en zijn nog in wat winkels geweest maar daar heb ik verder niks gekocht. Het was een super dat met mijn familie en natuurlijk Brechje!

I love Antwerpen!

5 opmerkingen:

  1. heee
    wil je mijn blog volgen?

    www.ishootlovee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben pas ook in antwerpen geweest!
    leuk spijkerjasje, en die ring is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, ik wou dat ik eens bij de forever 21 binnen kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dringend tijd dat ik eens in Antwerpen ga shoppen..
    En wat leuk die snor :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga eind maart naar Antwerpen! En die snorring vind ik zooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen